Mailing 22-11-2018: Voldoende functionaliteit aan boord?

Beste zaakvoerder van een KMO,

Hoe meer nuttige en bruikbare functionaliteit de Business Software die u wenst in gebruik te nemen standaard aan boord heeft hoe minder tijd er zal nodig zijn om het pakket correct en zonder veel impact in uw bedrijf te implementeren.

Hieronder een niet-limitatief overzicht van een aantal Plugin’s die in Admin2Win ter beschikking zijn om het administratief werk voor u en uw medewerkers meer dan gevoelig te verlichten.

Calculatie, offerte, crm, stuknummers en gekoppeld artikel, beheer orders, prijzen per klanttype, BOM / BOL per project of productieopdracht, gegroepeerd aankopen bij leveranciers, prijsvraag richten naar verschillende leveranciers, ontvangst goederen, controle inkomende facturen (volledig digitaal), registratie verbruik materiaal via barcode, stockbeheer, bestelvoorstel, jobregistratie via smartphone, opslag documenten per project, planning monteurs, digitaal dossier op tablet, infokiosk in atelier, serienummers en certificaten, papierloze dienst na verkoop, centrale agenda, synchro Outlook, servicecontracten, carstock, beheer materieel, elektronisch factureren, rappelbrieven via mail, vorderingsstaat, integratie met boekhoudsoftware, inlezen codabestanden, klaarmaken betalingsbestanden, …

Neem gerust een kijkje op onze website. Daar vindt u meer info over Admin2Win samen met onze meer uitgebreide referentielijst en onze contactgegevens.

Wenst u een infogesprek en/of gedetailleerde prijsopgave? Contacteer me hiervoor gerust op 056/36.30.20. U kan ook gewoon een berichtje laten via het webformulier op onze website of via een mailtje naar sylvie@ets-informatics.be. Ik kijk ernaar uit om kennis te maken.

Nog een prettige dag verder. Ik bedank u alvast voor uw interesse!

Mvg, Kris