Admin2Win van ETS Informatics bevat een uitstekend softwarepakket voor het beheer van uw Dienst na Verkoop. Het administratief proces op een dispatching voor Dienst na Verkoop gebeurt meestal in twee stappen : de aanvraag en de planning van een herstelling enerzijds en het opmaken van een interventiebon voor de technicus die de interventie gaat uitvoeren anderzijds.

Op basis van deze twee administratieve taken is de ETS software Dienst na Verkoop opgesplitst in twee modules: beheer herstellingen en interventiebon. De ETS software Dienst na Verkoop werkt bovendien in combinatie met de Agenda. Deze software tools helpen u om de aangevraagde herstellingen gemakkelijk te registreren en om elke interventie van een technicus efficiënt in te plannen.

Via de handige integratie met Googlemaps kan een lijstje calls DNV via eenvoudige muisklik overzichtelijk op kaart uitgezet worden. Zo heeft men dadelijk een zicht op hun geografische spreiding.

Beheer van herstellingen / To Do Project

Op een dispatching Dienst na Verkoop is het beheer van elke aanvraag voor een herstelling een belangrijke opdracht. Registreer elke inkomende call in de module beheer herstelling en koppel deze aanvraag aan een klant of aan een installatie. De dispatcher of de technicus maakt vervolgens zijn planning voor de interventies. In deze module kunt u op elk ogenblik een overzicht van de nog openstaande of niet-geplande interventies oproepen. Deze lijst kan verder gesorteerd en gefilterd worden, bijvoorbeeld per regio of op dringendheid

Interventiebon

Met deze tweede handige software tool maakt u voor een oproep een interventiebon aan. Na de interventie kunnen diverse gegevens zoals het aantal gepresteerde uren van de technicus, het aantal kilometers verplaatsing en de verplaatsingstijd naar de klant en het verbruik van materialen op de interventiebon ingevuld worden. Uiteraard is het mogelijk om vanuit dit document automatisch een factuur te genereren.
Met een simpele muisklik zet u een oproep voor een depannage om naar een interventiebon. Elke interventie kan in de agenda van de technicus geplaatst worden.

Servicecontracten

Het beheren van servicecontracten is geen eenvoudige opdracht. Enerzijds moeten de periodieke interventies bijgehouden en ingepland worden. Anderzijds moet er volgens afspraak gefactureerd worden. Eens het contract correct in Admin2win ingegeven worden bij aanvang van elke maand de nodige documenten voor de uit te voeren interventies aangemaakt. Indien er met pré-facturatie gewerkt wordt kan er voor de facturatie hetzelfde gebeuren. In het andere geval worden de uitgevoerde interventies volgens afspraak (in regie of forfait) aan de klant gefactureerd.

App voor tabletPC

Admin2Win Mobile is ons platform voor de mobiele medewerker. Admin2Win Mobile is een app voor Windows 10 die zowel kan gebruikt worden op een klassieke portable PC als op een tablet. Het systeem werkt zonder directe verbinding met het internet. De gegevens worden naar de backoffice overgebracht wanneer er wel verbinding is.

Met de toepassing voor Dienst Na Verkoop kan de mobiele medewerker op de in de backoffice voorbereide werkbon zijn prestaties (uren) en verbruikte materialen invullen. Hij kan de bon door de klant ook digitaal laten ondertekenen en de bon op een eenvoudige manier afmelden zodanig dat deze in de backoffice verder kan verwerkt worden. Daarnaast kan hij ook nog ingevulde documenten (Excel, Word, Pdf, …) en genomen foto’s op een eenvoudige manier bij de bon opslaan zodanig dat deze mee doorgestuurd worden naar de backoffice.

Met een simpele muisklik zet u een oproep voor een depannage om naar een interventiebon. Elke interventie kan in de agenda van de technicus geplaatst worden.

Wenst u meer info?
Neem dan snel contact met ons op via
onderstaand invulformulier, alvast Bedankt!